الفبانوین

ایلتس | تافل

الفبانوین

ایلتس | تافل

آیلتس

آیلتس یا سامانه جهانی سنجش زبان انگلیسی ، سیستمی یک پارچه در سراسر دنیاست که در آن به سنجش مهارت های نوشتاری ، گفتاری و کلامی یک داوطلب ، به منظور ارزیابی توانایی زبان وی برای حضور به هم رساندن در دانشگاهی بین المللی و مکانی خاص که مستلزم تسلط کامل به زبان انگلیسی است ، پرداخته می شود . مدرک آیلتس که سیستمی برپایه تسلط شخص به لهجه بریتیش می باشد ، تحت نظارت شورای آموزشی دانشگاه کمبریج و بریتانیا ارائه می شد . آیلتس که دارای دو شاخه اصلی آکادمیک (پیشنیاز ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و بالاتر بوده و از قدرت شنوایی ، نگارش ، خواندن و سخن گفتن انگلیسی امتحان به عمل می آید ) و عمومی ( به منظور اخذ اقامت در کشوری خارجی و یا گذراندن امور روزمره در سفر) تشکیل شده است .

از اولین قدم های اخذ نمره بالا می توان به یادگیری هرچه بیشتر لغات انگلیسی اشاره کرد ، چرا که با یادگیری این لغات ، پایه زبان شخص قوی شده و مقدار زیادی از راه یادگیری را پیموده است . با توجه به نظارت مراجعی سخت گیر در ارائه این مدرک مدرک ، هیچ راه میانبری برای اخذ این مدرک وجود ندارد و فقط به واسطه تلاش زیاد و بالا بردن توانایی هاست که می توان مدرک آیلتس را به دست آورد .

در گذشته امتحان آیلتس با توجه به ۴ گزینه ای بودن ، امری آسان تر و با درصد قبولی بیشتری بود ، اما امروزه با وجود برگزاری اینترنتی این امتحان ، داوطلبان ایرانی با مشکلات عدیده در بخش شنیدار و گفتار روبرو هستند که این امر ، معلول روش تدریس غیر اصولی می باشد . با توجه به نمره قبولی که مد نظرتان می باشد ، میزان اطلاعات و توانایی هایی که باید داشته باشید متغیر است ، اما تسلط به واژگان انگلیسی ، اصطلاحات رایج ، افعال دو جزئی و انواع کلمه ،در کنار تلفظی قوی از مهمترین اصول اخذ آیلتس می باشد .


آیلتسآیلتس

  • ویزای کانادا
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.