الفبانوین

ایلتس | تافل

الفبانوین

ایلتس | تافل

آیلتس

آیلتس یا سامانه جهانی سنجش زبان انگلیسی ، سیستمی یک پارچه در سراسر دنیاست که در آن به سنجش مهارت های نوشتاری ، گفتاری و کلامی یک داوطلب ، به منظور ارزیابی توانایی زبان وی برای حضور به هم رساندن در دانشگاهی بین المللی و مکانی خاص که مستلزم تسلط کامل به زبان انگلیسی است ، پرداخته می شود . مدرک آیلتس که سیستمی برپایه تسلط شخص به لهجه بریتیش می باشد ، تحت نظارت شورای آموزشی دانشگاه کمبریج و بریتانیا ارائه می شد . آیلتس که دارای دو شاخه اصلی آکادمیک (پیشنیاز ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی و بالاتر بوده و از قدرت شنوایی ، نگارش ، خواندن و سخن گفتن انگلیسی امتحان به عمل می آید ) و عمومی ( به منظور اخذ اقامت در کشوری خارجی و یا گذراندن امور روزمره در سفر) تشکیل شده است .

از اولین قدم های اخذ نمره بالا می توان به یادگیری هرچه بیشتر لغات انگلیسی اشاره کرد ، چرا که با یادگیری این لغات ، پایه زبان شخص قوی شده و مقدار زیادی از راه یادگیری را پیموده است . با توجه به نظارت مراجعی سخت گیر در ارائه این مدرک مدرک ، هیچ راه میانبری برای اخذ این مدرک وجود ندارد و فقط به واسطه تلاش زیاد و بالا بردن توانایی هاست که می توان مدرک آیلتس را به دست آورد .

در گذشته امتحان آیلتس با توجه به ۴ گزینه ای بودن ، امری آسان تر و با درصد قبولی بیشتری بود ، اما امروزه با وجود برگزاری اینترنتی این امتحان ، داوطلبان ایرانی با مشکلات عدیده در بخش شنیدار و گفتار روبرو هستند که این امر ، معلول روش تدریس غیر اصولی می باشد . با توجه به نمره قبولی که مد نظرتان می باشد ، میزان اطلاعات و توانایی هایی که باید داشته باشید متغیر است ، اما تسلط به واژگان انگلیسی ، اصطلاحات رایج ، افعال دو جزئی و انواع کلمه ،در کنار تلفظی قوی از مهمترین اصول اخذ آیلتس می باشد .


آیلتسآیلتس

  • ویزای کانادا
  • آیلتس تهران

    تهران به عنوان پایتخت ایران ، در اکثر زمینه ها دارای نوین ترین امکانات نسبت به سایر شهرهای کشور بوده است . علاوه بر امکانات فیزیکی ، بسیار پیش آمده است که برخی خدمات غیر سخت افزاری نیز مختص این شهر بوده و هموطنانمان از اقصی نقاط کشور برای بهره مندی از آن ها به تهران سفر می کنند . یکی از این خدمات آیلتس تهران می باشد که با در نظر نگرفتن شهرهای شیراز، رشت و کرمانشاه ، متقاضیان اخذ این مدرک تنها ۱ مقصد برای شرکت در این آزمون دارند . آیلتس یا سیستم بین المللی ارزیابی زبان انگلیسی دارای مدرکی معتبر است که یکی از پیش نیاز های هرگونه اقامت در کشورهای توسعه یافته به حساب می آید .از این روی در هر گوشه از این سرزمین ، اگر شخصی مایل به ادامه تحصیل در خارج از کشور و یا اقامت دائم در کشور های انگلیسی زبان مانند استرالیا یا کانادا باشد ، موظف است که مدرک آیلتس خود را اخذ نماید که این کار جز از راه آیلتس تهران شدنی نیست. داوطلبانی که قصد اخذآیلتس تهران را دارند ، در صورتی که به صورت بالقوه دارای زبان انگلیسی قدرتمندی نباشند نیازمند شرکت در کلاس های آن می باشند . کلاس های آیلتس تهران در انواع و اقسام مختلفی برگزار می گردند اما از مهمترین انواع آن می توان به کلاس های حضوری ، دوره های مجازی ، دوره های آنلاین و دوره های خصوصی اشاره کرد . در کلاس های حضوری آیلتس تهران مانند کلاس های درس مرسوم ، دانشجو با حضور بهم رساندن در کلاس و در محیطی پویا ، با معلم و سایر همکلاسی ها به بحث و گفت و گو پیرامون زبان انگلیسی و تعلیم و تعلم آن می پردازند . این در حالیست که با کمک ابزار کمک آموزشی و اینترنت ، کلاس بیش از پیش در جهت استیلای اهداف خود گام می نهد . آیلتس تهران و شرکت در کلاس های آن برای شهروندان تهرانی آسان و در دسترس می باشد ، اما متقاضیان شهرستانی چه کنند !؟ مسلما شرکت در کلاس های آیلتس تهران برای غیر تهرانی ها منطقی و مقرون بصرفه نمی باشد ، از این روی یا باید به آموزشگاه های شهر خود رفته و فقط برای آزمون آیلتس به تهران ( و یا دیگر شهرهای ارائه دهنده این خدمت ) مراجعه کنند و یا در کلاس های از راه دور شرکت کنند . این کلاس ها که تحت عنوان دوره های مجازی و دوره های آنلاین دایر هستند ، کمی از بار آموزش مقدماتی آیلتس را بر دوش می کشند . در دوره های آموزشی آیلتس تهران ، داوطلبان با کمک سیستم کامپیوتری خود ، نرم افزارها ، مقالات و اسلایدها و … در منزل خود تحت آموزش قرار گرفته و در صورت پیش آمدن سوالی ظرف ۱ روز پاسخ خود را از استاد و یا پشتیبان خود دریافت می کنند . در کلاس های آنلاین نیز متقاضی همچون کلاس های واقعی در روز و ساعتی مقرر در کلاس مجازی خود ( توسط کامپیوتر) شرکت کرده و با ضبط فیلم کلاس ، توانایی دیدن چند بار آن را دارد سخت افزاری.در کلاس های خصوصی ۱ یا ۲ نفره نیز استاد مربوطه آموزش های لازم را با توجه به ضعف ها ، قوت و نیازمندی های متقاضی ارائه می دهد .

    پس از شرکت در کلاس ها و ثبت نام آزمون ، به همراه داشتن گذرنامه معتبر با تاریخ انقضای بیش از ۳ ماه الزامیست و در صورت نداشتن امضا و عدم ارائه در هر ۲ آزمون شفاهی و کتبی از حضور شما در جلسه امتحان ممانعت به عمل آمده مبلغ پرداختی نیز مسترد نمی شود.

    آیلتسآیلتس

  • ویزای کانادا
  • آموزش آیلتس تضمینی

    اهمیت فراگیری زبان انگلیسی و در صدر آن اخذ مدرک آیلتس بر هیچ شخصی پوشیده نیست . تمام افرادی که قصد مهاجرت به کشوری خارجی ، تحصیل در دانشگاه های معتبر ، اشتغال به کار و و تجارت در آنجا را دارند ، به خوبی به لزوم داشتن مدرک بین المللی زبان آگاهند . مدارک متعددی وجود دارد که به عنوان استاندارد و معیاری یکسان برای نمایش سطح زبان بیان می گردد که از سردمداران آن ها می توان به آیلتس و تافل اشاره کرد . همانطور که می دانید تافل به مدرکی آمریکایی اتلاق می گردد که توانایی های انگلیسی  آمریکایی افراد را نشان می دهد ، توانایی هایی از قبیل قدرت تکلم ، شنوایی ، نوشتاری و درک مطالب بواسطه گوش دادن . حال ، با توجه به معیار آمریکایی بودن لهجه ، ممکن است فردی که دارای شجره نامه بریتانیایی بوده و زبان انگلیسی در ذره ذره وجودش ریشه دوانیده است ، به دلیل لهجه ای غیر آمریکایی ، نمره مناسبی برای تکلم یاSpeaking خود نگیرد . این در حالیست که در آیلتس ، تمامی لهجه های استاندارد و ثبت شده مورد پذیرش می باشد ، از این روی نامیدن مدرک آیلتس به عنوان معتبرترین نشان زبان ، اغراق نمی باشد . در همین اثنا و توجه به این شرایط ، آموزشگاه های فراوانی کباده آموزش زبان را می کشند . آموزشی که ملزم به در بر داشتن ۹ درجه آیلتس می باشد . آموزش زبان در سطوح مقدماتی از عهده افراد متعددی بر می آید ، ولی مراکز انگشت شماری وجود دارند که به سطوح بالایی آن نیز مسلط باشند . در چنین شرایطی ، اهمیت آموزش تضمینی به شدت خودنمایی می کند . تضمینی که در خلال آن به داوطلبان این دلگرمی داده می شود که آن ها توانایی اخذ مدرک زبان خود با نمره دلخواهشان را داشته و در صورت عدم موفقیت آن ها در زمانی معین ، تمام یا قسمتی از مبلغ پرداختیشان عودت داده می شود . در ادامه لازم به ذکر است که در زمینه اخذ آیلتس ، وجود هر تضمینی نیز گواه بر انجام حتمی امور نمی باشد . کمااینکه موسسه ای با اهداف فریبکارانه به اشاعه این سخنان می پردازد و یا آموزشگاهی تازه تاسیس ، برای جذب مخاطب دست به انجام این ریسک می زند که در صورت عدم انجام تعهدات خود ، چیز زیادی را از دست نمی دهد . اما تضمین اخذ آیلتس در آموزشگاه های معتبر به نحوی دیگر است ، در این موسسات ، مدیر مجموعه علاوه بر برآورد توانایی کادر آموزشی خود ، تجربه هریک و سایر امکانات سخت افزاری دستگاه خود ، به مشخصات زبان آموز نیز توجه می کند . بطور مثال ممکن است در مواجه با۳ نفر که همزمان برای ثبت نام اقدام کرده اند ، برای یکی تضمینی۱۰۰درصدی اعمال کند ، برای دیگری تضمینی تقریبی با شرایط ویژه و برای نفر سوم هیچ تضمینی ارائه ندهد . فرق این افراد در میزان دانایی و تسلط آن ها به زبان انگلیسی ، انگیزه هریک برای اخذ آیلتس ، میزان اراده و مدت زمان مد نظرشان می باشد . در تکمیل این مثال می توان گفت ، شخصی کهIELTS 5 داشته و قصد تبدیل آن به نمرهIELTS 6 را دارد و همچنین زمانی ۱ساله را برای این دوره تعیین کرده است در برابر کسی که به دروس زبان مقدماتی نیز مسلط نبوده و قصد گرفتن آیلتس ۷در ۳ ماه را دارد ، از ارجحیت بیشتری برای برخورداری از تضمین برخوردار است .


    آیلتسآیلتس

  • ویزای کانادا